Tuesday, January 13, 2009

mai dtg lagi....

assalamualaikum....
mai reporting for duty..
hik3 cm best lak blog melog ni kannn
sesuai tuk diri ku yg kepoh..
thx la eme 4 introducekn dis type of medium that i can socialize with my pren and gain info..
anyway... diri ku ini ... di sini.. pd malam ini... x berdiri.... cume duduk d ats katel ku di sini ingin membawa segmen info bersama mai...hak3
k k serius... tp ni hak cipta bukn diri ku yg mncipta..tpi ku yg mncerita dr sumber yg boleh d percayai....



Beberape tahun lalu, para saintis di Parkes Observatory, Australia beria-ria mengatakan mereka mempunya bukti jelas tentang kewujudan makhluk asing selepas mendakwa menerima gelombang radio dari makhluk itu di angkasa. Bagaimanapun, siasatan yang dibuat kemudiannya mendapati 'gelombang radio' itu sebenarnya berpunca daripada sebuah ketuhar (microwave) yang terdapat di dalalm tempat mereka beroperasi !!!

34 comments:

Tengku_President said...

ape yg mai merepek nih.. huhuhu.. penat la bace.. xfhm pon.. huhuhu..

emeralda said...

sapa delete comment aku wehhh..
kuang asam tol

Tengku_President said...

ko yg terdelete komen ko sendiri.. jgn nk slhkn org len.. kami tdk brslh pape pon..

emeralda said...

oo silap lak.. malus aku.. igt mai post satu jerk.. ngupenye ni post baru die... patut lew xde comment malu2.. adesss=b

g satu nih.. tgk nama sapa die mentioned? nama aku gak ahaks..=b comission mana???

Tengku_President said...

yela2.. ko mmg terer.. riak la tuh..

emeralda said...

ahhahaha=b mana de...aku saje je nk pasan lebey.. cam ko... ahaks

Tengku_President said...

huhuhu.. ko laks yg pasan lebey.. adess..

delirious_mysara_gurl said...

ni dua org ni kannn...
seb bek aku dh cabut eko dye taooo
asek muke dye jekkk
dh le komen x de kene mengena ngn pe yg aku post...
cm nk saman jek kn 2 niii
i see u ni my bedroom
ehh silap tu lain...
akaakakakak
tgku ku mmg merepek...
tpi ko tu beskot lemao x mcm kerepek
len kali makn kerepek lebih kitttt
hak3.. aku kt sini ngutok org jekk
lalalalala

delirious_mysara_gurl said...

tgku ko niiii nape ko x phm...
meh sini ceq kasi phm...
org putih ni bagak gle nk provekn alien tu wujud... but d truth is that sebonaeii dorang tu ss lebey...

in a nut shell..
wht im try to convey is...pehhh skiping lak aku...
kesimpulannye kite ni jgn mudah pecaye sgt pe yg mat salleh slalu nk buktikn fact dorang... nk terima bole but not 100%...

i hope my work settled here...

Melodic ControL said...

ades mai...pe yg ko ngomelkan nih....ssh tol nk fhm...kena pakai translator lak mell...hahahahahhha......jgn mare....hihihihi...

delirious_mysara_gurl said...

erkkk... mell pun tala phm kaaa.
x pe laaa
next time mai skiping tamil..
sure ebibadi can understand right...

emeralda said...

podddah!!! hahahaha=b tu je eme tau..ahaks

Melodic ControL said...

adess...bnyk nyer mell nk hired translator nih....pasni mai nk ckp tamil la plak.....adess

delirious_mysara_gurl said...

eme ko ngadess ekk
nk memodah kn aku ke atau d tujukn kepada tgku itu podah..
hak3 tgku lak jdi mangse kn
lalalalaala

mell x yah hired translator yg x becus... mai recommndkn calon yg qualified..
calon yg mndpt anugerah pekerja baik tu...

mell adelah candidate yg sesuai..
adoiii mkin mnjadi2 merepek aku ni...

Tengku_President said...

ni nape tetibe sebut name aku nih.. ngumpat la nie.. lau pompuan da mule berborak tu. ape lg.. ngumpat la tue.. huhuhu

*jap g aku kene fire..

delirious_mysara_gurl said...

erk....alamak terkantoi lak ceq ngate tgku...ampunkan kami penunggu gua...

Melodic ControL said...

huhuh...i'm hired.....new job...translator for troopers blog....mai...gaji bape nk bg nih???ehh..tp mell kan boss...hurmmm???

Tengku_President said...

huhuhu.. xde dlm exam sains pon tnayo psl alien nih.. maleh amik tau.. huhuhu.. sobab ramai alien kek cini.. huhuhu..

Melodic ControL said...

alien...hurmmm....no komen laaaaa......

emeralda said...

alien? sapa tuh? aku nak2 nanti leh jupe angkasawan... oh my hero... hahahahha=b opssss

Melodic ControL said...

huhuhu...coke ...eme nk jumpa coke...wahhh coke dh jd hero eme...huhuhuhu...

Tengku_President said...

huhhuu.. kantoi da eme.. huhuhu.. so ko la alien nyer.. huhuhu

emeralda said...

ahahahhaha.. alien pon alien la.....
asalkan cun=b ahaks

Tengku_President said...

tp ko cun ke..??

emeralda said...

kalau aku alien aku cun r...
kalau bukan alien musti x cun nyer...
ahaks

Tengku_President said...

huhuhu.. tp lau ko eme camne laks..?? cun jgk ke..??

emeralda said...

kalau eme itu org la.. lg mau tanye..
adesss

Melodic ControL said...

eme tu cun wooo...mell pun tk se cun eme......

emeralda said...

wahhh perli ke puji tuh...
konpius aku=?

Tengku_President said...

yeke..?? tp die ckp kt tngku die xcun.. manis jek ade..

emeralda said...

weh tengku mengong mu...
malus aku... jgn r citer kt sini... adesss

Melodic ControL said...

heheheh..tkkan la eme nk ngaku dia cun depan tengku kott...ahakkks...

emeralda said...

huhuhu=b shhhhhhhh

delirious_mysara_gurl said...

wow....
ni sudut pemuji memuji warga makhluk asing ye...ngeh3

ooopsss ayem sori(gaye amer)..hik3